به گزارش خبرنگار مهر،  نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان روستای دزج امروز  با حضور بخشدار مرکزی، مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)،مدیریت جهاد کشاورزی و معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضاو دهاقان و جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات شهرستان و استان در محل دهیاری روستای دزج افتتاح شد.

 مدیر مرکز یادگیری محلی بعثت دزج حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر از امروز ۱۴ بهمن شروع به کار کرد.

عاطفه هاشمی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر بیان داشت: این نمایشگاه‌ها می‌تواند بدون واسطه و مستقیم محصولات این قشر زحمتکش را به بازار مصرف مردم برساند.

وی افزود: رونق تولید و توجه به اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی و مردم منطقه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

هاشمی گفت: در غرفه‌های این نمایشگاه انواع مواد تولیدی کشاورزان و دامداران منطقه شامل خشکبار، مواد لبنی، غذایی و صنایع دستی عرضه شده و نمایشگاه به مدت ۵ روز برای بازدید و خرید مردم با قیمت مناسب در سالن اجتماعات دهیاری دزج دایر است.

نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج نمایشگاه دزج

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.