حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام توسط آمریکای جنایتکار نتجیه عکس داد و از برکت خون پاک او و همرزمانش، نقشه‌های این دشمن پلید در بین مردم جهان نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: زمانی که داعش با اقدامات ددمنشانه و رعب‌انگیزش، خواب را از چشم مردم دنیا ربوده بود این سرباز ولایت دلاورانه، اعضای این گروهک تکفیری را به خاک و خون کشاند و آرامش را برای مردم منطقه به ارمغان آورد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان افزود: دستاورد عظیم امنیت برای دنیا به‌ویژه کشورهای منطقه، یادگار سردار سلیمانی است و حضور میلیونی مردم در سوگ او برای ادای دین و اعلام بیعت با تداوم راه اوست.

وی، مظلومانه زیستن، تلاش برای تامین امنیت جامعه اسلامی و حضور همیشگی در صحنه دفاع از حق در برابر باطل را از ویژگی های این بزرگمرد تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز همه آحاد مردم برای زنده نگهداشتن نام و یاد آن شهید والامقام و ادامه راهش، مسوولیت دارند.

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: شهادت او منشاء یک تحول عظیم در سیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در سراسر جهان خواهد بود و راهی که او آغاز کرد با مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی تا دستیابی به پیروزی ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه یاد و نام این شهید والامقام و حماسه‌سازی های درخشان او برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، تاکید کرد: انتقام خون پاک این شهید از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: تاریخ اسلام گواه این است که هر جا مصیبت بزرگی برای امت اسلام پیش‌آمده، پیروزی بزرگی از سوی خداوند متعال نصیب مسلمانان شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در اثر حمله پهپادی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ ریس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم  انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.