امام جمعه چادگان گفت: انرژی هسته ای که در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارد، مدیریتش با قلدرانی است که حق مسلم ایران را می خواهند نادیده بگیرند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر چادگان، اظهار کرد: بر تمام انسان هاست که نعمت های خدا را سپاس کنند و نمونه کامل این سپاس عبودیت کامل است.
وی افزود: چنانچه تقوا سرلوحه امور در جامعه امروزی قرار گیرد، در صندلی قدرت هم که نشسته باشید رعایت تمام موارد را خواهید داشت و ظلمی صورت نمی‌گیرد.
امام جمعه چادگان با مهم بر شمردن مراسم نماز جمعه، خاطرنشان کرد: این جایگاه، نمونه بارز یک کارخانه انسان سازی است که در باب اهمیت آن انبیاء احادیث فراوانی داشته اند.
وی با بیان اینکه به نقلی امروز را که مصادف با شهادت امام رضا (ع) عنوان کرده اند، گفت: برای خواندن زیارت نامه این امام رئوف، رفتن به بهشت، مسدود شدن درهای جهنم و ثواب هزار حج عمره مقبوله روایت شده است.
سلیمانی افزود: حملاتی را ائتلاف سعودی علیه یمن تشکیل داده است اما بدانند با حضور نیروهای مردمی و مقاومت همان طوری که در سوریه و عراق شکست خورده اند، شکستی سخت تر در یمن خواهند خورد.
امام جمعه چادگان با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی ابزاری برای قلدران شده است، افزود: انرژی هسته ای که در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارد، مدیریتش با قلدرانی است که حق مسلم ایران را می خواهند نادیده بگیرند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.