دومین دوره جشنواره ملی فانوس که رویدادی هنری در حوزه دفاع مقدس است، یکم تا سوم آذر امسال همزمان با میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و ایام هفته وحدت در بندرعباس برگزار می شود.
جواد ایزد دوست روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 64 اثر از هنرمندان استان اصفهان به جشنواره فانوس ارسال شد که از بین این آثار 22 اثر به مرحله نهایی راه یافت.
وی اظهار داشت: این جشنواره شامل بخش هنرهای نمایشی ، تجسمی، سنتی ، موسیقی و سرود ، تواشیح و مدیحه سرایی، سینمایی ، رادیویی و تلویزیونی است.
مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه ترکیبی، تیزر، نماهنگ، فوتوکلیپ، فیلمنامه تلویزیونی، تحقیق و پژوهش(حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری مرتبط با هنر و سینمای دفاع مقدس)، نگاه ویژه (پوستر با موضوع مدافعان حرم) و بخش آزاد (فیلم کوتاه، مستند، تیزر، کلیپ) از دیگر بخش های این جشنواره است.
وی بیان کرد: هنرمندان اصفهان در سال 96 و در نخستین دوره این جشنواره، موفق به کسب چهار عنوان در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش و فیلمنامه شدند.
اولین دوره جشنواره ملی فانوس تیرماه 96 در شهر ساری برگزار شد.
این جشنواره زیر نظر سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.