به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز چهارشنبه در همایش اقتدار عاشورایی اردستان بیان کرد: بسیجی یعنی شناخت وظیفه و عمل به آن در شرایط دشوار و امروز بسیجیان باید حضور واقعی در صحنه های گوناگون فرهنگی و اقتصادی داشته باشند.
وی افزود: بسیجیان باید با بصیرت مسیر حق را شناخته و در آن حرکت کنند چرا که بسیاری از افراد راه را شناخته اما گام بر نمی دارند که نمونه این دسته، احتکار کنندگان کالاها هستند.
نماینده اردستان در مجلس اضافه کرد: بسیجی واقعی کسی است که در شرایط سخت میدان را ترک نکرده و با ایستادگی مانند سد آهنین در مقابل دشمنان و توطئه ها، از نظام و آرمان های آن دفاع کند.
وی تاکید کرد: بسیجی باید به شرایط زمان خود آگاه بوده، گوش به زمزمه دشمنان ندهد و با فرمان مقام عظمای ولایت وارد صحنه شود.
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در اردستان با حضور یک هزار و 500 نفر از بسیجیان این شهرستان شامل چهار گردان بیت المقدس و 2 گردان کوثر برگزار شد.
هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار، آموزش و بالابردن توان نیروهای بسیجی برای مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی اعلام شده است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.