به گزارش ایرنا ، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه دردیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ،دیدار مسئولان دولتی با مراجع تقلید و بهره گیری از رهنمودهای ایشان را موجب دلگرمی آنان دانست و افزود: رهنمودهایی که از سر دلسوزی توسط این بزرگواران بیان می شود توشه راه و موجب دلگرمی مسئولان است.
وی حرکت در صراط مستقیم را موجب پایداری دولت و نظامی و موجب رضای خدا دانست و گفت: شرایط کنونی کشور و فشارهای اقتصادی نیازمند تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات است.
وی مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی دانست و گفت: باید از فرصت خدمت برای ارائه بهترین دستاوردها برای مردم و نظام استفاده کرد چرا که مردم ایران ملتی قدرشناس هستند و همیشه نام خدمتگزاران خود را به خوبی بیان می کنند.
آیت الله سعیدی درادامه با اشاره به قول ریاست جمهوری برای تکمیل صحن فاطمی حرم حضرت معصومه(س) گفت: دولت توجه ویژه ای برای توسعه حرم حضرت معصومه(س) داشته که تکمیل صحن فاطمی و ارتقای خدمات به زائران نیامند توجه بیشتر است.
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرد.
وی در بدو ورود به قم در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) در دفتر آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید حضور یافت.
نوبخت همچنین با آیات الله مکارم شیرازی ، نوری همدانی و وحید خراسانی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و رئیس جامعه المصطفی العالمیه دیدار کرد.
7404/ 6133/ خبرنگار- محمد زمانی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.