هومن افاضلی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: کارم با صبای قم دیگر تمام شده و علاقه ای به بازگشت به این تیم ندارم.
وی ادامه داد: تیم صبای قم امروز نیازمند پول، بازیکن و مدیریت است و تا این مثلث به خوبی تکمیل و رفع مشکل نشود، صبا همچنان وضعیت خوبی پیدا نخواهد کرد.
افاضلی با بیان این که خود را خانواده تیم فوتبال صبای قم می داند، گفت: برای این که تیم وارد برخی حاشیه ها نشود از گفت و گو پیرامون برخی ناگفته ها پرهیز می کنم و تنها آرزوی بنده، موفقیت این تیم است.
هومن افاضلی شنبه هفته جاری از سرمربی گری تیم فوتبال صبای قم استعفا داده بود ولی سید جواد خازنی از اعضای باشگاه اعلام کرد، استعفای وی هنوز پذیرفته نشده است.
بر اساس این گزارش، باشگاه صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور کمترین ارتباط را با رسانه ها دارد و در هفته جاری، بارها تلاش خبرنگار ایرنا برای برقراری ارتباط با مدیر رسانه ای و سرپرست تیم به جایی نرسید.
هم اکنون سلمان تاج‌دار، مربی صبای قم، هدایت تیم را برعهده دارد.
صبای قم هم اکنون با 9 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دور از انتظار نیست.
افاضلی در فصل جدید به عنوان چهارمین سرمربی صبای قم انتخاب شده بود و پیش از آن سهراب بختیاری زاده، ناصر بختیاری زاده و اسماعیل اسماعیلی نیز به صورت محدود به عنوان سرمربی در این تیم کار کردند.
وی از مجموع هفت بازی یک پیروزی، 5 تساوی و 3 شکست با این تیم کسب کرد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.