به گزارش ایرنا، بیانیه پایانی این تجمع که توسط بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم تهیه شده است، حاکیست: نقاب از تمدن بزک کرده فریبکاری بین المللی برداشته شده و ماهیت لیبرال دموکراسی غرب برملا گشته است؛ غرب با راه اندازی جنگ در نقاط مختلف جهان و ایجاد زمینه کشتار میلیون ها انسان، بازار فروش اسلحه برای خود ایجاد می کند.
در این بیانیه تاکیده شده است: در تمدن آمریکایی برای تامین منافع کمپانی های تولید سلاح، کشته شدن هزاران آمریکایی هم پذیرفته می شود؛ ساختار سیاسی آمریکا زمینه پذیرش رئیس جمهوری دیوانه را دارد.
بیانیه حاکیست: تمدن آمریکا، رئیس جمهورش، از دیوانه بودنش شرم نداشته و به این امر افتخار هم می کند؛ آمریکایی که مدعی اداره جهان است در اداره خود وامانده است.
در این بیانیه آمده است: اروپا در بسیاری از سیاست ها تحت تاثیر آمریکایی است که رئیس جمهورش دیوانه است؛ اروپای مدعی بنیانگذاری دموکراسی، از همه این وحشی گری ها در نهایت حمایت و پیروی می کند.
بیانیه ادامه یافته است: سازندگان سلاح های کشتار جمعی و مدیران همه ی آدم کش ها در جهان، خود را طرفداران صلح جهانی معرفی می کنند؛ تولید کنندگان و دارندگان بمب های اتمی، به دنبال محروم کردن ما از داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای اند.
بیانیه حاکیست: قاتلان بین المللی برای ما تشخیص داده اند که ما نیازی به موشک نداریم و مصمم به نابودسازی قدرت دفاعی و موشکی کشورمان هستند تا هر زمان اراده کردند ملت ما را با ذلت به کرنش در مقابل خود وادارند.
در این بیانیه آمده است: خدا را شکر که، ملت ما را با ایمان و از کافران ستمگر بیزار ساخت؛ به فرهنگ حسینی و شعار و شعور هیهات من الذله عنایت فرمود؛ رهبری با ایمان، دانا، مدبر و ظلم ستیز نصیبمان کرد و به ملت ما انسجام بیشتر بخشید تا با عقل و تدبیر در برابر دیوانگان پرادعای جهان بایستند.
در این بیانیه تاکید شده است: انتظار ما از مسئولان این است که از آنجا که آمریکا و اروپا بین خود تقسیم منافع نموده و با دعواهای زرگری به دنبال دوشیدن عربستان توسط آمریکا و چپاول منافع ایران توسط اروپا هستند، فریب نیرنگ آنان را نخورند.
بیانیه حاکیست: غرب به دنبال آن است که با نگه داشتن پوسته برجام، فعالیت های ما را درمحاصره و منافع خود را با تحریم های جدید تامین کند، از این رو باید در مقابل بدعهدی های آنان در عمل قاطعانه جواب دهند.
بیانیه ادامه یافته است: ایران باید در موضع وصول طلب خود در برجام باشد نه این که در موضع بدهکار به دنبال پاسخ گفتن به عهدشکنان باشد؛ به ادامه برجام با اروپایی ها خوشبین نباشند که با کمترین تهدید آمریکا، سران اروپا، شرکت ها و بانک های آنان عقب نشینی می کنند.
در این بیانیه خطاب به مسئولان آمده است: اطاعت از رهبری عزیز انقلاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده با توکل بر خداوند، عزتمندانه مدیریت کنند.باید ملت عزیز و مسئولان بزرگوار بدانند که مومنان پشتیبانی خداوند را دارند و کافران از اتصال به آن قدرت لایزال بی بهره اند.
** در این مراسم حوزویان پرچم بزرگ ایران را بر روی دستان خود حمل می کردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند.
** بلند کردن تصاویر رهبر معظم انقلاب و شهید مدافع حرم محسن حججی توسط طلبه های حاضر در تجمع از دیگر جلوه های این مراسم بود.
** نمایش دست نوشته هایی که بر روی آن ها بر حقانیت ملت ایران برای استفاده از انرژی هسته ای و همچنین حمایت از سپاه پاسداران تاکید شده بود، از دیگر جلوه های بصری این تجمع بود.
** همچنین در این تجمع مداحان اهل بیت (ع) به نوحه خوانی پرداختند و حاضران در مراسم در غم و مصیبت خاندان رسالت اشک ماتم ریختند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.