به گزارش ایرنا، محمد علی حسینی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم شب وداع با این شهدا 25 مهرماه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه پردیسان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
وی با اشاره به این که دانشجویان به صورت خودجوش برنامه ریزی هایی برای تشییع در نظرگرفته اند گفت: کمیته های اجرایی، عمرانی، تبلیغ، تدفین و اطلاع رسانی برای تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهدا فعال شده است.
وی بیان داشت: یکی از این شهیدان 18 ساله در عملیات محرم و دیگری 24 ساله در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.
رئیس دانشگاه پیام نور قم تاکید کرد: تدفین پیکر مطهر این شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور باعث فضاسازی معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان است.
به گفته وی، ساختمان های دانشگاه پیام نور به نام 2 تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) به نام مهدی صابری و مهدی علیدوست نامگذاری می شود.
وی درادامه از آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد به صورت فراگیر خبر داد و گفت: از 23 مهرماه الی 30 مهرماه ثبت نام در این مقطع با مراجعه به سایت سنجش آغاز می شود.
حسینی ادامه داد: دانشجویان می توانند کلاس ها را به صورت مجازی و غیرمجازی انتخاب کنند ضمن این که تمام آزمون های سراسر کشور در تمام شهرها در یک ساعت و یک روز برگزار می شود.
وی با اشاره به این که 521 تن در مقطع کارشناسی ارشد دراین دانشگاه مشغول به تحصیل هستند گفت: همچنین 2 هزار و 160 تن در مقطع کارشناسی نیز در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور قم بیان داشت: سالیانه در هر ترم 500 الی 600 تن در مقطع کارشناسی و 200 تن در کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند.
وی گفت: 500 استاد در مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور قم تدریس می کنند.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.