به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر چهارشنبه در رزمایش بزرگ طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان قم در میدان آستانه شهر قم، با تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: در این زمینه باید از مرحله صحبت عبور کنیم و به مرحله عمل برسیم.
وی خاطرنشان کرد: سیستم قضایی، دوایر دولتی، اداره های ما و همه بضاعت حاکمیت اسلامی در این زمینه باید فعال شود.
ذوالنوری افزود: منکر امروز آفت جامعه دینی و انقلاب اسلامی ما است، رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این موضوع تاکید فرموده اند، مراجع عظام تقلید نسبت به این موضوع اظهار نگرانی و نارضایتی کرده اند، مردم دیندار ما از انواع فساد و گناه که بعضی مشهود و عمده آن غیرمشهود است، ناراحت و دل رنجیده هستند.
وی گفت: امروز هیچ کسی بهانه ای برای استنکاف و دوری از وظیفه خود ندارد، قانون امر به معروف و نهی از منکر، یک قانون جامع و کامل است که اگر اجرایی بشود، چهره و بنیان جامعه را می تواند تغییر دهد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر هزینه دارد، هزینه آبرویی، شغلی، مالی و جسمی دارد؛ باید هزینه کرد.
ذوالنوری اظهار کرد: مسئولان نظام باید در این زمینه ورود کنند که مردم احساس امنیت کنند، به وظیفه خودشان عمل کنند، اگر این حمایت نباشد، مردم احساس بی تکلیفی دارند.
وی گفت: امروز باید ما از خودمان شروع کنیم و این عزیزانی که این گونه جان برکف درعرصه خدمتگزاری آمده اند، با حمایت و پشتیبانی و دلگرمی، آنها را در این مسیر یاری کنیم.
وی تاکید کرد: عنصر اصلی قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر است و امیدواریم که شرمنده و مدیون اهل بیت(ع) و شهیدان که این بار امانت را به دست ما سپرده اند، نباشیم.
رزمایش بزرگ طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان قم با مشارکت پلیس امنیت اخلاقی استان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم، امر به معروف و نهی از منکر تیپ امام صادق(ع)، جامعه اسلامی ناصحین، امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر خواهران طلایه دار و امر به معروف و نهی از منکر منطقه شهید صدوقی، دانیال و بنیاد برگزار شد.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی **انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.