به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم و با حضور بسیار اندک تماشاگران برگزار شد، تیم فوتبال صبای قم توانست در برابر تیم خوب ملوان بندر انزلی به یک امتیاز ارزشمند دست یابد.
گل تیم فوتبال صبای قم در این دیدار را علی امیری در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را شهریار مغانلو در دقیقه 53 با ضربه سر وارد دروازه صبا کرد.
بازیکنان صبای قم که در هفته گذشته فقط 2 جلسه تمرین کرده بودند، در این دیدار خانگی توانستند با دوندگی بسیار دومین امتیاز صبا پس از 4 بازی را به دست بیاورند تا این تیم با 2 امتیاز در رده شانزدهم جدول و بالاتر از ایران جوان بوشهر و راه آهن قرار بگیرد.
هومن افاضلی سرمربی صبای قم در این دیدار سید محمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سید مجتبی مبینی‌پور، مهدی جعفرپور، حسن کریمی، جهانگیر عسگری، علی امیری، کمیل محمدی، عرفان بادی، امید ابوالحسنی و آرش عبدلی را روانه میدان کرده بود.
در سوی دیگر میدان نادر دست نشان سرمربی کهنه کار ملوان بندرانزلی از حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیار زحمتکش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پوررحمت‌الله، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور، شهریار مغانلو و علی عابدی به عنوان بازیکنان اصلی استفاده کرده بود.
در این دیدار مسعود کیومرثی، فردین باباجانی و علی غلامرضایی به ترتیب به جای عرفان بادی، آرش عبدلی و کمیل محمدی برای تیم فوتبال صبای قم به میدان آمدند و در تیم ملوان بندرانزلی نیز محمد پوررحمت الله، علی عابدی و محمدرضا نقدی پور جای خود را به سینا دست نشان، مهدی هاشمی نژاد و خشایار زبرجد دادند.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.