به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، این مرجع تقلید در دیدار سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مردم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بی اهمیت هستند در حالی که این وزارتخانه می تواند در امر تبیین معارف اسلامی به ما کمک کند.
وی ادامه داد: وزارت ارشاد در صورت انجام اقدامات درست و صحیح می تواند نقش موثری در جامعه داشته باشد. زمانی که وزارت ارشاد خدمات خوبی را ارائه کند مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) نیز قرار می گیرد.
وی گفت: این وزارتخانه همچنین می تواند تحول بزرگی در ارشاد جامعه ایجاد کند.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد یک وزارت خانه بسیار مهم است ، گفت: امروز راه های زیادی پیش روی آن برای حل مشکلات وجود دارد، به عنوان نمونه در بخش کتاب و نشر می توان با نظارتی بهتر، مقابل انتشار بسیاری از کتاب های نامربوط و بی محتوا را گرفت.
وی ادامه داد: وزارت ارشاد حوزه بسیار بزرگی را در بر می گیرد از این رو کنترل آن سخت است، ولی می تواند به دین و اسلام کمک شایانی کند، در این میان دولتی ها و تمام کسانی که توانایی لازم را دارند باید به آن کمک کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.