به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه دردیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری ، رمز حل مشکلات کشور را اتحاد همه گروه های سیاسی و مسئولان دانست و اظهار داشت: مسئولان همدرد مردم و انقلاب و به دنبال حل مشکل ها هستند ولی راه حل کمبودهای سخت امروزی، اتحاد می باشد.
وی بابیان اینکه حرکت درمسیر منویات رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت و مصونیت کشور در مقابل توطئه های دشمن است ادامه داد: این جامعه درصورتی می تواند موفق باشد که رشته واحد در آن حاکم باشد و آن رشته واحد ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.
آیت الله علوی گرگانی ادامه داد:گروه ها و جناح های سیاسی اگر دلسوز کشور و انقلاب و به دنبال موفقیت کشور هستند باید در جهت منویات رهبری حرکت کنند.
وی با بیان اینکه سفارش من به رئیس جمهوری محترم توجه بیش از پیش به نظرات رهبری است گفت: همچنان که درگذشته رئیس جمهوری محترم اجرا کننده نظرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده اند، باید این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
این مرجع تقلید تاکید کرد: رئیس جمهوری محترم هیچ گاه از مسیر رهبری جدا نبوده است ولی تقاضای ما توجه بیشتر به منویات رهبر انقلاب برای پیاده سازی این رهنمودها در جامعه است.
وی توجه دولت دوازدهم به حل مشکلات جامعه را مورد تاکید قرارداد و گفت: درحل مشکلات کشور بایدکار کارشناسی در دستور کار مسئولان قرار گیرد و با تبادل نظر و مباحث کارشناسی به دنبال پیدا کردن بهترین راه حل بود.
آیت الله علوی گرگانی، ادامه داد: در دوره جدید، به دلیل تجربه چهار ساله دولت یازدهم باید کار بهتر از گذشته باشد و انتظار ما این است که شاهد کارهای جدیدتری از دولت آقای روحانی برای رفع مشکل های کشور باشیم.
این مرجع تقلید، با اشاره به فشارهای خارجی و مشکل های داخلی گفت: دولت نیازمند کمک است و دعای مراجع پشتوانه دولت برای خدمت به مردم و انقلاب است.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد.
7404/ 6133/ خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.