به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، وی عصر چهارشنبه در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابراز امیدواری برای توفیق هرچه بیشتر دولت دوازدهم ، اظهار داشت: انتقاد نباید گزنده باشد بلکه باید دوستانه و در راستای کمک به نظام و دولت صورت گیرد.
وی درادامه با تقدیر از کاهش سود بانکی خواستار اصلاح نظام بانکی شد، گفت: انشاء الله دولت دراین زمینه توفیقات بیشتری را کسب کند.
آیت الله مکارم شیرازی ضمن پاسخ سلام رئیس جمهوری و دعای خیر برای دولت دوازدهم گفت: رئیس جمهوری باید حمایت شود چون منتخب مردم و تنفیذ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.
وی اظهار داشت: من در عمل از دولت حمایت خواهم کرد و در صورت نیاز تذکرات لازم را به دولتمردان ارائه می کنم .
وی درادامه به اهمیت همراهی و هماهنگی سران سه قوه برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: دراین رابطه نیازمند آن هستیم که نظام بانکی کشور اصلاح شود.
وی همچنین به ساماندهی هرچه بیشتر مساله مالیات و جلوگیری جدی از قاچاق کالا به کشور اشاره کرد و گفت: بی توجهی به این مسائل سد راه گسترش مسائل اقتصادی درکشور است.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز دراین دیدار ، سیاست دولت دوازدهم را واگذاری کارها به مردم ذکر کرد و گفت: ما در دولت تلاش داریم که از انتقادهای سازنده همچون گذشته استقبال کنیم.
وی آرامش در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت:تمام قوا و نیروهای مسلح به دنبال آرامش و آسایش در کشور هستند و وحدت داخل کشور موجب اقتدار نظام شده است.
وی افزود: این وحدت و هماهنگی باعث شده که اهداف مغرضانه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد.
واعظی عصر امروز به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد.
8146/ 6133/ تنظیم: سید محمدرضا بهشتی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.