به گزارش ایرنا، محمود واعظی عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید افزود: امیدواریم دولت دوازدهم مورد رضایت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم احصاء شده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل کردن آنها به نقاط قوت هستیم، اظهار داشت: در دولت یازدهم در برخی امور موفقیت های خوبی داشتیم اما در برخی نقاط نیز باید بهتر کار کنیم.
وی با اشاره به بی ثباتی و ناامنی بوجود آمده درمنطقه، خاطرنشان کرد: بحمدالله در دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی و نظامی، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان توانستیم فضای آرامتری را در کشور ایجاد کرده و این نعمت بسیار خوبی است.
واعظی با اشاره به وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: می دانیم که قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه اند و برای برطرف کردن این مشکل، لازم است که رونق اقتصادی در کشور ایجاد شده و مشکل بیکاری جوانان به خوبی برطرف شود.
وی با بیان اینکه اولویت دولت دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: همه ظرفیت ها و امکانات در کشورمان باید در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی بوده و هنر ما باید این باشد که پس از انتخابات، رقابت ها را به رفاقت ها تبدیل کنیم و با حضور و مشارکت سه قوه و همه افراد متخصص و دلسوز مشکلات را کاهش دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع دولت نیازمند دعای خیر و رهنمودهای ارزشمند علما و مراجع عظام تقلید است تا گام های موثری را در جهت پیشرفت و رونق اقتصادی در کشور برداشته شود و بدانیم که موفقیت دولت، موفقیت نظام اسلامی خواهد بود.
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در سفر دو روزه به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو خواهد داشت.
8146 / 6133/خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.