به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های آبفای قم اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی فقط شعار نیست که جلسه برگزار کنیم و رئیس برنامه و بودجه استان از دستگاه ها بخواهد که برنامه های خود را ارایه دهند.
وی گفت: اگر می خواهیم خود و فرزندانمان آینده درخشانی داشته باشند و به بهترین شکل ممکن زندگی و کشور را اداره کنند راهی جز این وجود ندارد، واقعا اگر این سرمایه گذاری ها صورت نمی گرفت باید چه کار می کردیم؟ اکنون این مدتی که همه برای جذب سرمایه گذار تلاش می کنند چند کار خاص ایجاد شده است.؟
وی با بیان این که چرا نباید زمینه سرمایه گذاری در استان وجود داشته باشد، گفت: اگر اطمینان کافی به سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت داده شود، آنها در طرح ها ورود پیدا کرده و سرمایه گذاری می کنند.
صادقی تصریح کرد: اگر سرمایه گذار مشاهده کند در این بروکراسی های پیچیده اداری، گرفتار نمی شود، به طور حتم برای سرمایه گذاری در استان اقدام می کند.
استاندار قم با تقدیر از سرمایه گذارانی که باعث اجرای طرح های مفید و موثر در استان شدند، گفت: واقعا این افراد خیلی همت کردند، اگر برای جذب آنها اقدام نشود پشیمان خواهیم شد و سال های سال گرفتار تبعات آن می شویم.
صادقی ادامه داد: محور همه موفقیت ها، پیشرفت و رشد اقتصادی است، چراکه اگر اقتصاد نباشد، هیچ چیز آباد نمی شود، اگر اقتصاد را آباد کنیم بقیه چیزها نیز آباد خواهد شد و این امر محقق نمی شود مگر این که فکرها را تغییر دهیم؛ بهینه کردن فکرها از همه چیز واجب تر و با اولویت تر است.
وی همچنین به ساخت نیروگاه آبی با ظرفیت حدود 3 مگاوات برق اشاره کرد و گفت: راه اندازی این طرح که کل هزینه های آن توسط بخش خصوصی تامین شده برای استان یک افتخار است، از این رو باید آن را تقویت کنیم.
ساخت نیروگاه آبی با ظرفیت حدود 3 مگاوات برق، امروز با اعتبار 170 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
تامین پایدار انرژی با استفاده از ظرفیت موجود که پیش از این هدر می‌ رفت، تامین صد درصدی سرمایه مورد نیاز از طریق بخش خصوصی، کاهش دی اکسید کربن به میزان 11 هزار تُن در سال، اشتغال دائم حدود 10 تَن و تامین الزامات پدافند غیرعامل در تصفیه‌ خانه آب قم از جمله مزیت ها و ویژگی ‌های این طرح به شمار می آید.
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، 16 طرح عمرانی در حوزه آب و فاضلاب قم با اعتباری بالغ بر 574 میلیارد و 500 میلیون ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
7403 / 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.