به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته دولت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قم افزود: شهیدان رجایی و باهنر تا پای جان بر روی اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی خود ایستادگی کردند.
وی با بیان این که اگر نسبت به عدالت، استکبارستیزی، ولایت فقیه و دیگر آرمان های انقلاب غفلت کنیم، نظام اسلامی با خطر مواجه می شود، خاطرنشان کرد: اگر یک مسئول در کشورمان بخواهد بر اساس اصول و ارزش های انقلاب گام بردارد، هیچ گاه نباید در اندیشه ثروت اندوزی باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مسئولان و دولتمردان برای دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و در این کشور باید با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند.
ذالنور با بیان این که دولت در رسیدگی به امور جامعه باید به مسائل و موضوع های مهمتر توجه بیشتری داشته باشد و از هرگونه مسائل حاشیه ای و فرعی پرهیز کند، گفت: یکی از مسائل مهم در خدمتگزاری به مردم، انتخاب افراد متعهد، شایسته و انقلابی است.
در پی انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریورماه سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر، از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.