محمد جمشیدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات قرآن و فرهنگی هیات تکواندو استان طبق سنوات گذشته در ماه رمضان به‌صورت ویژه برگزار می‌شود، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی باهدف کمک به ریشه‌کنی هرچه سریع‌تر این ویروس و حفظ سلامت ورزشکاران، این دوره از رقابت‌ها به‌صورت مجازی ترتیب خواهد یافت.

وی بابیان این‌که مسابقات در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده است، اضافه کرد: در مرحله نخست ترتیل‌خوانی قرآن کریم کاملا به‌صورت اختیاری است، و علاقه‌مندان می‌توانند مدارک به همراه تلاوت خود را تا روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه جاری از طریق فضای مجازی به هیات تکواندو ارسال کنند.

رییس هیات تکواندو استان قم افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات توجه داشته باشند که چهره شخص شرکت‌کننده داخل فیلم کوتاه باید واضح باشد، درضمن قبل از شروع به قرائت، نام خانوادگی و کد ملی خود را ذکر کنند و تا پایان همان روز به‌صورت کلیپ کوتاه با حداقل دو دقیقه و حداکثر سه دقیقه مجموع زمان معرفی و تلاوت، آن را ارسال کنند.

وی یادآور شد: حداقل امتیاز کافی برای رفتن به مرحله دوم کسب نمره ۵۰ از داور است، همچنین حجم فایل‌های ارسالی کمتر از ۲۰ مگابایت باشد، ضمن اینکه شرکت در مرحله دو منوط به حضور در مرحله نخست است و هیچ‌یک از نفرات به‌صورت شخصی و مستقیم امکان راه‌یابی به مرحله دوم را ندارند.

جمشیدی بابیان این‌که فیلم‌های ارسالی ترجیحا با لباس تکواندو و در محیط مناسب باشد، ابراز کرد: فیلم کوتاه برگزیدگان قرائت بخش آقایان در کانال هیات بارگذاری و در پایان مسابقات به نفرات برتر هر رشته‌ جوایز نفیسی از سوی هیات تکواندو استان قم اهدا خواهد شد. ر.ج/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.