علیرضا برخوردار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور با هدف تحقق پویش در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم، با حضور یک هزار و ۵۵۰ کاراته‌کا در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و شرکت‌کنندگان در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برای کسب رتبه‌های برتر رقابت کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات را ٦٠ داور آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان و در پنج مرحله مطابق با قوانین فدراسیون جهانی کاراته قضاوت کردند و سرانجام کاراته‌کاهای استان قم  درمجموع ۹ مدال شامل سه نشان طلا، دو نقره و چهار برنز از این رقابت‌ها کسب کردند.

وی در ادامه به مدال‌آوران استان قم در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: سه کاتاروی طلایی قم در این مسابقات دو نفر از بخش بانوان و یک نفر از آقایان بودند که در بخش بانوان ریحانه فهیمی به مربیگری فاطمه خدایی و هدیه‌سادات موسوی به مربیگری آرزو شریفی طلا گرفتند و در قسمت آقایان مهدی گل‌وردی به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده طلایی شد.

برخوردار اضافه کرد: دو کاراته‌کای نقره‌ای قم نیز زهرا اخویان به مربیگری آرزو شریفی و محمدرضا جعفری به مربیگری دانیال قادری بودند، ضمن این‌که چهار مدال برنز با درخشش محمدحسین رستمی‌زاده به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده، متین محمدی‌یکتا به مربیگری محمد سلطانی، فاطمه فهیمی و زینب قراقیه به مربیگری مشترک فاطمه خدایی به دست آمد.

وی در پایان به رده‌بندی استان‌های شرکت‌کننده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: هیات‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی و کردستان در رده‌های اول تا پنجم این دوره جای گرفتند. ر.ج /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.