به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم؛ محمد گل‌فشان اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در قم اجرایی شد.

وی افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمیعت هلال‌احمر به شمار می‌رود، و با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده‌های بیماران کرونایی و صعب‌العلاج در این طرح تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: در این راستا، ۵۰۰ وعده‌غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده‌های بیماران کرونایی و بیماران صعب‌العلاج به ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

گل‌فشان خاطرنشان کرد: در این طرح که با مشارکت خیرین اجرایی شد، پس از تهیه با همکاری اعضا و داوطلبان در منازل بیمارانی که از قبل شناسایی‌شده بودند توزیع شد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار خیرین و داوطلبان در تحقق خدمت‌رسانی به‌ویژه در شرایط موجود جامعه و افزایش مشکلات خانواده‌های بیماران برای تهیه اقلام معیشتی و تغذیه‌ای از خیرین دعوت کرد، در اجرای طرح «نذر زندگی» با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنند.

یادآور می‌شود؛ عموم خیرین و داوطلبان می‌توانند، اقلام‌ غیر نقدی شامل گوشت، برنج، حبوبات، روغن، مرغ، ماکارانی، رب و غیره را به واحد مددکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی بعد از فرمانداری، نبش کوچه ۱۷ تحویل نمایند، همچنین کمک‌های نقدی خود را به (شماره‌حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت به شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۷۱۵۱ ویژه پروژه قربانی) واریز کنند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.