به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر مسجد جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی اظهار کرد: این مکان مقدس هرساله در ایام نوروز و نیمه شعبان میزبان خیل عظیم زائران بود اما در پی شیوع ویروس کرونا این مسجد به‌منظور قطع زنجیره شیوع و ابتلا اعلام کرد همه آیین‌ها و اجتماعات تا اطلاع ثانوی تعطیل است و درهای آن نیز بسته شد.

معاون فرهنگی مسجد جمکران ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی این مسجد مقدس از طریق شبکه‌های صداوسیما و فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: ازجمله این برنامه‌های غیرحضوری در فضای مجازی، ویژه‌های برنامه شب شهادت امام موسی کاظم(ع)، لحظه تحویل سال و نیز عصر روز اول فروردین است، در دیگر روزهای نوروز نیز برنامه‌های معمول مسجد در فضای مجازی و با پخش از رسانه ملی دنبال می‌شود.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: در این راستا دعای توسل و دعای کمیل هر هفته از ساعت ۲۰ و دعای شریف ندبه صبح‌های جمعه از ساعت ۷ صبح مطابق معمول بدون حضور مستمع قرائت و از رسانه ملی پخش می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار و ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.