حمید نریمان عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات والیبال قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، ادامه داد: اولین چالش هیات هایی که توسط سرپرست اداره می‌شوند، مسدود شدن حساب‌های آن هیات است که این موضوع چالش جدی برای هیات ها ایجاد می‌کند.

وی بابیان اینکه مجمع سالیانه هیات والیبال قم باید چند ماه گذشته برگزار می‌شود گفت: باوجود پیگیری‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان قم برای برگزاری مجمع والیبال ولی به دلایل مختلف ازجمله مشکل‌هایی که در فدراسیون وجود داشت، این مجمع برگزار نشد.

نریمان تاکید کرد: مدیریت هیات والیبال برای چندین ماه به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد که این موضوع مشکل‌های متعددی برای فعالیت این هیات ایجاد کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: مسدود شدن حساب‌های هیات والیبال قم در دوران سرپرستی این هیات، موجب شد که اعزام‌ها و برگزاری مسابقه‌های مختلف با مشکل‌های عدیده‌ای مواجه شود.

نریمان تاکید کرد: در دوران مدیریت این هیات به‌صورت سرپرستی، همه تلاش کردند تا چرخ والیبال قم بچرخد و در این مسیر برای تزریق اعتبار موردنیاز، از روش‌های مختلفی برای اعزام و برگزاری مسابقات استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.