به گزارش ایرنا، سید محمد بطحائی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان اینکه وظیفه سنگینی برعهده وزارت آموزش و پرورش است افزود: یکی از دغدغه های امروز این وزارتخانه و کشور، نقشه دشمنان برای بی اعتماد کردن نسل نوجوانان و جوانان به آینده انقلاب است.
وی ایجاد بی تفاوتی نسبت به ارزش های انقلابی و اسلامی در نسل جدید و شبهه افکنی در میان نوجوانان و جوانان را از جمله نقشه های دشمن دانست و افزود: این نقشه ناجوانمردانه امید به آینده و وفاداری جوانان به انقلاب اسلامی را هدف قرار گرفته است.
بطحائی با بیان یانکه تقویت دشمن شناسی در برنامه های آموزش و پرورش مورد تاکید است گفت: به دنبال افزایش سهم برنامه های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرروش هستیم و در این رابطه کارهای خوبی صورت گرفته است.
زیارت حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین نوری همدانی، حسین وحید خراسانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید، دیدار با حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق و همچنین شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش قم از برنامه های سفر امروز وزیر آموزش و پرورش به قم است.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.