به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی عصر سه شنبه در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اساس رفتارهای دشمن شکستن ارکان الفت اسلامی است، اظهار داشت: با انسجام و الفت است که حریم مومن برای عبادت ذات اقدس الهی آماده و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.
وی به تحریف‌های ایجاد شده از سوی بنی ‌امیه در تاریخ اسلام و احکام اسلامی اشاره کرد و افزود: قیام عاشورا اصالتی شد که امت اسلام با الهام از هویت آن همواره در مقابله با بدعت‌ها و انحراف‌ها از خود مقاومت صحیح نشان داده و ارکان طاغوت را سست کرده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در پناه همین آموزه‌های محرم شکل گرفت تا جایی که امام راحل به صراحت فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است.»
سعیدی در پایان با تاکید بر این ‌که مسئولان نباید در حوزه‌های دینی که تخصص ندارند اظهار عقیده کنند، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی باید برای حفظ منافع ملی مقتدرانه عمل کند.
رئیس کمیسیون انیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به بررسی برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیسیون پرداخت و گفت: موضوع زائران اربعین در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرارگرفته است.
حشمت‌الله فلاحت پیشه، ارتباط دینی و معنوی مؤمنان ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی را یک زنجیره طلایی توصیف کرد و ابراز داشت: اگر فقط بخواهیم آثار اقتصادی این زنجیره را موردبررسی قرار دهیم 6 میلیارد دلار حداقل برداشت اقتصادی ایران اسلامی در این زنجیره طلایی است.
وی به برخی از شایعه‌پراکنی‌های دشمن در ارتباط ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: فعالیت دشمن در این حوزه برای تحت تاثیر قرار دادن همین 6 میلیارد دلار حاصل از این زنجیره طلایی است تا شرایط بر ایران اسلامی سخت‌تر شود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.