جواد زنجانی روز جمعه در بازدید از سوله های تفکیک اقلام اهدایی مردم به زلزله زدگان غرب کشور افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از همان لحظات اولیه وقوع زلزله در کنار هموطنان زلزله زده بودند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل 2 نوع کمک در این حادثه انجام داده اظهار کرد: کمک اول همان امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه است که با حضور نجاتگران این جمعیت در این مناطق بویژه در مناطق روستایی مشغول عملیات امداد و نجات بوده و هستند.
زنجانی دومین نوع کمک جمعیت هلال احمر استان اردبیل به هموطنان زلزله زده را کمک های غیر امدادی بیان کرد و افزود: این نوع کمک به 2 صورت نقدی و غیرنقدی تقسیم بندی می شود که در هر 2 مورد جمعیت هلال احمر اردبیل فعال است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر اردبیل ، فرماندار شهرستان اردبیل در بازدید از هر 2 سوله تفکیک اقلام جمع آوری شده جمعیت هلال احمر اضافه کرد: نجاتگران، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در این سوله متحمل زحمات فراوانی می شوند.
هنگام بازدید فرماندار اردبیل، یک تریلی محموله شامل برنج، قند، کنسروجات، روغن، چای، حبوبات، نایلون سنگری، وسایل گرمازا، پوشاک و وسایل بهداشتی بارگیری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
2 هفته پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان های غربی کشور را لرزاند، بر اساس اعلام مسوولان زلزله غرب کشور تاکنون 440 کشته و بیش از هفت هزار و 800 مصدوم داشته است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.