به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز پنجشنبه در یادواره شهدای سه ماه سوم خلخال افزود: بسیج هر زمان و هر جا که نیاز کشور بوده به کمک نظام اسلامی ،دولت و مردم آمده و مشکلات فراروی جامعه را از میان برداشته است.
وی گفت: فاصله گرفتن امروز دشمن از مرزهای کشور و همچنین شکست داعش در خارج از مرز میهن اسلامی و پیروزی مقاومت در بسیاری از کشورهای جهان اسلام حاصل ترویج تفکر بسیج در جامعه و جانفشانی ها و رشادت های شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس است.
وی با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته بسیج افزود: این هفته فرصتی مناسب برای یادآوری الگوهای رفتاری شهیدان و نیز تقویت فرهنگ بسیج در جامعه امروزی به ویژه آشنایی نسل جوان با تفکر حاکم بردوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: تلاش برای آشنایی نسل جوان با نحوه زندگانی و ساده زیستی رزمندگان حاضر در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس جامعه را از آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن مصون خواهد کرد.
در این آئین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه شهدای گمنام خلخال برگزار شد سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز با ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج گفت: امروزه بسیج در همه عرصه های مختلف اجتماعی ،اقتصادی و نظامی حضور دارد و هرجا که نیاز کشور بوده وارد عمل شده است.
بر اساس این گزارش ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صبح امروز گلزار شهدای شهر خلخال با حضور جمعی از مسوولان و مردم مومن این شهرستان غبارروبی ،عطر افشانی و گلباران شد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.