به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام دوستعلی ربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر افزود: ویژگی مهم بسیج ، مردمی بودن و استکبارستیزی آن است که بیش از هر زمان دیگر باید از توان این نیروها در قدرت‌نمایی بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه ‌های مختلف استفاده کرد.
او سالروز تشکیل بسیج را به عنوان یک نیروی با اخلاص در صحنه‌های مختلف انقلاب گرامی داشت و تشریح کرد:‌ در هر صحنه‌ای که انقلاب نیاز به مجاهدت و جانفشانی داشته،‌ بسیجیان با دلاوری و عزت تمام در صحنه‌ها حضور یافتند.
حجت ‌الاسلام ربانی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمی‌گردد بلکه نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تدوام انقلاب است.
حجت الاسلام ربانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیجیان ما در همه صحنه‌ها با صداقت حاضر شده و در حرکت خود با خداوند متعال معامله کرده و در صحنه دفاع از انقلاب حضوری ارزشمند دارند.
امام جمعه موقت شهرستان نیر به ایام سوگواری دهه آخر صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم که در جامعه ‌ای هستیم که در طریق ائمه اطهار و سیره پاک نبوی گام برداشته و همواره درصدد حفظ عزت و شرافت جامعه اسلامی هستیم.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت یری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.