امام جمعه موقت اردبیل گفت: استاندار اردبیل در احقاق حق و دفاع از حقوق استان سعی و تلاش کند.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عابدیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) همگان و مخصوصا جوانان را به مطالعه سیره معصومین جهت دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی دعوت کرد.

وی با اشاره به مصیبت بزرگ زلزله غرب کشور، برای جان‌باختگان این حادثه طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان از محضر خداوند متعال طلب صبر کرد.

وی با اشاره به تصویب سیاست‌های پیشگیری از زلزله در 10 سال پیش، از تعلل در اجرای آن ابراز گله‌‌مندی کرد.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به برخی شبهه افکنی و بدعت‌های جدبد اظهار داشت: اینکه بگوییم خداوند با زلزله، قومی را دچار عذاب خویش ساخته، حرفی بی‌پایه و اساس است و ما پدیده‌های عالم را به صورت نسبی به خوب یا بد بودن تعبیر می‌کنیم.

امام جمعه موقت اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک انتصاب استاندار جدید اظهار داشت: ما از استاندار جدید تقاضا داریم که با  نگاه پدرانه با مردم و جناح‌ها برخورد داشته باشد و شایسته سالاری را راس کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به قابلیت‌های کم نظیر استان اردبیل گفت: از استاندار محترم می‌خواهیم با در نظر گرفتن منافع و مصالح استان، در احقاق حق و دفاع از حقوق آن سعی و تلاش نماید و در این زمینه از بخش خصوصی و سرمایه‌های مردمی نیز به نحو احسن بهره ببرد. از مردم، نمایندگان و مسئولان نیز می‌خواهیم نهایت همکاری را مخصوصا در حوزه اشتغالزایی با استاندار محترم داشته باشند.

خطیب جمعه اردبیل در انتها با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن زاده، همگان را به اکرام بزرگان و شعائر دینی دعوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.