به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری نیر افزود: عملیات گازرسانی به 16 روستای دیگر این شهرستان نیز در دست اجراست.
وی به اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر اشاره کرد و گفت: 22/5 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و چهار کیلومتر هم در حال اجراست که 30 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر هم نیاز است تا تکمیل شود.
احمدی در زمینه اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری نیر اظهار کرد: ابنیه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و در حال محوطه سازی است و پس از اتمام محوطه سازی ، تجهیز مکانیکی خواهد شد.
وی افزود: تاکنون برای احداث این پروژه 35 میلیارد ریال هزینه شده و 50 میلیارد ریال دیگر هم نیاز است تا تصفیه خانه و خط پساب آن تکمیل شود.
فرماندار نیر گفت: تصفیه خانه شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و خط پساب آن نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد درحال اجراست
وی افزود: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده نیر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و با صرف 70 میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام آن اهالی 39 روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.
در پایان این جلسه از مسوولان ادارات تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، بهزیستی و ورزش و جوانان به عنوان دستگاههای برتر شهرستان در حوزه رعایت حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب تجلیل شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.