نامه سرگشاده "ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی" به جهت معرفی مهندس اکبر بهنام جو به سمت استانداری اردبیل منتشر شد.

به گزارش ایلنا، نامه سرگشاده "ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی" به جهت معرفی مهندس اکبر بهنام جو به سمت استانداری اردبیل منتشر شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس اکبر بهنام‌جو

سلام علیکم

انتصاب حضرتعالی به سمت حساس استانداری اردبیل را خدمتتان تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال آرزوی توفیق روز افزون در خدمت به مردم محروم این خطه را آرزومندیم.

منطقه ای که سال‌‎ها در حاشیه توجه دولت‌ها بوده است و کار به جایی رسیده که امروز درآمد سرانه آن کمتر از نصف متوسط کشور و درصد بیکاری آن، چند درصدی بالاتر از میانگین کشوری است. استانی که در اثر سو مدیریت‌ها، آینده جوانانش را به لحاظ معیشت با آینده‌ای مبهم روبرو ساخته است و متاسفانه به مرور زمان شاهد کم فروغ‌تر گشتن اندک روزنه‌های امید به بهبود اوضاع در شریان‌های تحول و توسعه، یعنی در نگرش جوانان استان اردبیل هستیم.

نه از ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده‌ای در راستای تحول اقتصادی شده است و نه از فارغ‌التحصیلان پر تعداد رشته‌های فنی مهندسی!

نه کشاورزی استان به سرمنزل تولید ثروت برای استان رسیده است و نه آنکه برنامه‌ای برای رشد و تعالی استعدادهای ذاتی فرهنگی و هنری و ورزشی ترسیم گشته است.

سال‌هاست در همان جایی هستیم که بودیم و جز وعده‌های دلنشین و گفتار درمانی هیچ ندیده‌ایم.

اردیبهشت۹۶ جوانان به صحنه آمدند و کاری کارستان کردند و امید باریدن گرفت و اینک این شمایید که برای جوانان و دانشجویان اردبیل وظیفه خطیر پوشاندن جامه‌ی عمل به تدبیری دارید که امتداد امید را منجر شود. آن استقبال بامدادی از دکتر روحانی در مقابل ستاد جوانان و دانشجویان چنان شور و امیدی بود که رایحه‌اش کشور را فرا گرفت. جوانان نشان دادند که برای حفظ دستاورد سال‌ها خون دل خوردن دلسوزان این ملک و ملت از دوران مشروطه تا انقلاب اسلامی و حفظ میراث خون شهدا در صحنه هستند و ان‌شاالله خواهند ماند و اثبات نمودند که پشتوانه و تضمین کننده ادامه راه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، همین جوانان هستند.

جناب آقای استاندار

مردم استان اردبیل با رای بالای خود به دکتر روحانی، در آن دو جمعه سرنوشت ساز  ۲۴ خرداد و  ۲۹اردیبهشت، ادامه روند تحولگرایانه در کشور را انتخاب نمودند و اینک این وظیفه خطیر بر گردن حضرتعالیست که در کنار سربازان خالص جمعه بر آن وعده‌ها جامه عمل بپوشانید. مبادا یاران اصیل دولت، در حاشیه باشند و اطرافیانتان را سربازان شنبه، آن عده موقعیت‌سنج بی‌اندیشه چاپلوس، پر کنند که چهار سال گذشته اثبات کردند که برایشان تدبیر و اصلاح و امید، جز بهانه‌ای برای رسیدن به امیال شخصی نیست و سرنوشت این ملت ذره‌ای برایشان اهمیتی ندارد.

جناب مهندس بهنام‌جو، ما بنا بر مصلحت ملی در انتخابات از دکتر روحانی حمایت کردیم. امروز نیز باز بنا بر همان مصلحت لازم می‌دانیم جهت ثبت در تاریخ بگوییم که اگر نخبگان جوان و به خصوص نخبگان سیاسی جوان دلسوز حامی دولت در صحنه مدیریتی اجرایی کشور حضور نیابند، شاهد تحول در کشور نخواهیم بود. چراکه تحول نیاز به ریسک پذیری، انگیزه و تحرک دارد و به طبع پیرسالاری کنونی و در حاشیه ماندن یاران دولت، اجازه نخواهد داد این هدف دست یافتنی باشد. از طرف دیگر توجه داشته باشید که اگر به بیماری گسست نسلی اتفاق افتاده در سطح مدیریت استان نیاندیشید، در سال‌های آتی دیگر تحول خواهان، فردی نخواهد داشت که بتوانند به عنوان استاندار و نماینده و مدیر معرفی کنند و آن روز است که کسانی که آینده نگری نکردند و تنها به گذران حال اندیشیدند، به خودخواهی و بی توجهی یاد خواهند شد، پس چه نیک است که حضرتعالی چنان کنید که در آن روزها، چنین اتفاقی نیفتد و همواره از جنابعالی به عنوان تربیت‌گر نسل آینده نیروهای تحول خواه مدیریتی استان یاد شود.

از حضرتعالی خواستاریم حرکت در مسیر ارتقا فضای آزاد اندیشی، تضارب آرا در دانشگاه‌ها که همواره مورد تاکید رهبر فرازانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است و اساس رشد و توسعه همه جانبه کشور و بالطبع استان است را در دستور کار دولت محلی قرار دهید تا شاهد بارورتر شدن این نهال دوباره جان گرفته از خرداد ۹۲ باشیم و اجازه ندهیم امید دانشجویان در مشارکتشان در انتخابات، خدای نکرده به یاس بدل شود که سمی مهلک برای ادامه مسیرانقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان لازم می‌دانیم اعلام کنیم در راستای مصالح و منافع ملی و کمک به دولتی که برآیند مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران است؛ در کنار حضرتعالی هستیم و آمادگی خود را برای هر کمکی جهت  آبادانی هر چه بیشتر  ایران اسلامی و استان دارالارشاد اردبیل اعلام می داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.