اکبر بهنامجو که هیات دولت روز یکشنبه رای موافق به استانداری وی در اردبیل داد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین طرح پایاب سد خداآفرین را طرحی مهم و اشتغالزا ذکر کرد و افزود: بهره برداری از این طرح به ایجاد فرصت های شغلی در استان کمک می کند و تلاش خواهد شد که این طرح به سرعت اجرا وبه بهره براری برسد.
وی با بیان اینکه استان اردبیل هشتمین استان دارای مشکل بیکاری می باشد و این زیبنده منطقه نیست اظهار کرد: برنامه های جامعی در بخش های کشاورزی ، گردشگری و صنعت اجرایی خواهد شد تا از این وضعیت خارج گردیم.
بهنامجو تاکید کرد که برای توسعه کشاورزی باید برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد و در بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت آب های معدنی استان نیز نیاز به توجه ویژه ای می باشد.
وی همچنین توجه به زیرساخت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصلاح جاده اردبیل - سرچم مورد پیگیری جدی بوده و برای توسعه راههای ارتباطی دیگر استان نیز توجه بیشتری خواهد شد.
استاندار اردبیل توجه خاص و عادلانه به شهرستان های مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: همه شهروندان استان باید با همراهی و همیاری هم به توسعه استان کمک کنند.
هیات دولت در جلسه روز یکشنبه خود 'اکبر بهنام جو' را بعنوان استاندار دولت دوازدهم در اردبیل معرفی کرد.
اکبر بهنام جو متولد1346، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران بوده و در دولت اصلاحات به مدت 7 سال معاون عمرانی استانداری اردبیل بود.
وی از سال ١٣٨٥ به مدت ١٠ سال در شرکت های گردشگری عهده دار سمت های معاونت و مدیرعاملی بوده است.
مدیر پروژه صحن فاطمه زهرا(س)حرم حضرت علی (ع) در بخش طراحی و نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء ، عضویت در هیا مدیره شرکتهای گردشگری ، اقتصادی و عمرانی دیگر سوابق مدیریتی وی در بخش خصوصی می باشد.
پیگیری مستمر پروژه های سد خداآفرین، سبلان، عمارت، گیوی، یامچی و پیگیری پروژه های تصفیه خانه فاضلاب شهرستانهای استان اردبیل ، شروع و اتمام بزرگراه اردبیل به تونل حیران و اردبیل به شهر نیر و شروع بزرگراه اردبیل به مشکین شهر از جمله کارنامه مدیریتی وی می باشد.
مصاحبه: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.