رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در روزهای آینده اولین کاروان تدارکات اربعین حسینی که شامل مایحتاج ضروری زائران است به کشور عراق ارسال می شود 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، اسفندیار هوشیار با بیان این مطلب، افزود: علاوه بر کمک گرفتن از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از مردم استان نیز انتظار داریم تا روز دوشنبه کمک های غیرنقدی خود را اعم از برنج، آب معدنی، روغن، حبوبات، گوشت و پتو به ستاد اربعین حسینی تحویل داده تا زمینه برای تامین نیاز زائران فراهم آید.   وی افزود: خادمین موکب‌های استان اردبیل از هفته آینده برای آماده سازی کارها و مقدمات خدمات رسانی به زائران عازم کشور عراق و منطقه سامرا خواهند شد. 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با بیان اینکه براساس پیش بینی حج و زیارت استان امسال بیش از 12 هزار نفر زائر از استان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: پیش بینی می شود بیش از 5 هزار زائر نیز از کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان از طریق استان اردبیل در این راهپیمایی باشکوه حضور یابند.   هوشیار به برپایی چهار موکب توسط استان اردبیل در داخل کشور و عراق اشاره و خاطرنشان کرد: یک موکب در مرز بیله سوار موکب دیگر در مرز خسروی و دو موکب دیگر نیز در داخل کشور عراق و در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی به زائران ارائه خدمات خواهد کرد.   رئیس کمیته جذب مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی اردبیل از هموطنان خواست؛ تا کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0204480448009 نزد بانک ملی ستاد اربعین حسینی واریز کنند. 
هوشیار به زائران اربعین حسینی توصیه کرد؛ تا امکانات اولیه مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و حتما ویزا و در رفتن به مرز خسروی از وسایط نقلیه عمومی که راهداری و حمل و نقل جاده ای زمینه آن را فراهم کرده استفاده کنند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.