به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر افزود: اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا موجب اتحاد همه اقشار مردم و جریان های مختلف سیاسی در کشور شد و آرایشی یکدست را در مقابل استکبار جهانی به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه عهد شکنی دولت آمریکا به همه مردم جهان حتی خود ملت آمریکا نیز اثبات شده گفت: ایران اسلامی در مورد توان دفاعی نظامی و موشکی خود با هیچ دولتی وارد مذاکره نخواهد شد.
او با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره حامی مستضعفان و دشمن سر سخت زیاده خواهان و تروریست ها می باشد علت دشمنی آمریکا با این نهاد مقدس را کوتاه کردن دست آمریکا از خاورمیانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی مشکلات منطقه از جمله صادر نشدن محصولات سردرختی و بلاتکلیف ماندن پروژه مسکن مهر پرداخت و خواستار توجه بیشتر مسوولان در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به این 2 مهم شد.
گرامیداشت ولادت امام محمد باقر (ع) و سالگرد شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند ارشد امام خمینی (ره) و سفارش نیکوکاران برای کمک به کمیته امداد امام خمینی از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.