به گزارش ایرنا حجت الاسلام مجمد ظاهر قارداش پور در خطبه های نماز جمعه امروز خلخال افزود :حمایت و دفاع از مظلومان عالم و مقابله با ظالم در هر نقطه از جهان از مهمترین وظایف سپاه پاسداران کشورمان بوده و این امر موجب شده تا امریکایی ها که در بسیاری از مناطق جهان از جمله کشورهای سوریه و عراق از سپاه سیلی سختی خورده اند این نیروی مردمی تمام عیار را به عنوان تروریست معرفی کنند.
وی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از متن جامعه به پاخواسته و همواره در تلاش برای ریشه کنی ظالم و مقابله با زورگویی در سطح جهانی عمل کرده و این نیروی بزرگ با پشتوانه بسیار محکم مردمی هرگز از تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هراسی به دل نخواهد داشت.
وی اظهار کرد: امریکا همواره از پیشرفت های علمی و نظامی سپاه پاسداران ایران وحشت دارد و این وحشت موجب دست زدن به اقدامات اخیر امریکایی ها علیه سپاه کشورمان است .
خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه سیاست های زورگویانه و استکباری امریکا در خصوص کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت گفت: اکنون وقتی امریکا خود را در مقابل ملت ایران شکست خورده می بیند هر روز با یک ترفندی جدید به سراغ مردم ایران امده و این بار قصد دارد تا تضعیف سپاه به اهداف استکباری خود در ایران اسلامی دست پیدا کند. حجت الاسلام قارداش پور افزود: ملت هوشیار ایران تحت رهیری فرزانه مقام معظم رهبری هرگز اجازه چنین کاری را به دشمن قسم خورده خود نخواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های سرپرست شهرداری خلخال در امر عمران و ابادنی این شهر تقدیر کرد.
خلخال در 115کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار:بهرام نقی زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.