به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز پنجشنبه در نشستی با مسوولان اداره ورزش و جوانان نیر گفت: راه اندازی خانه های ورزشی روستایی و توجه جدی به جوانان ساکن نقاط دوردست و محروم شهرستان نیر از کارهای ارزنده اداره ورزش و جوانان است و ضرورت دارد در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی چنین امری تداوم یابد.
او افزود: توجه به بخش ورزش و سرمایه گذاری در این حوزه بزرگ ترین روش مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ویژه اعتیاد بوده و جامعه را در مقابل انواع آفت ها و آسیب ها بیمه می کند.
وی اظهار کرد: ورزش عامل بازدارنده در مقابل ناهنجاری های اجتماعی است و از این رو به صورت مضاعف مورد توجه مسوولان و دولتمردان است.
وی الگوسازی و معرفی جوانان موفق در عرصه های مختلف بویژه ورزش را ضروری دانست.
فرماندار نیر در ادامه اظهار کرد: به نسبت سرانه جمعیت کسب مقام ها و حضور در مسابقات و همچنین میزبانی برخی مسابقات استانی در شهرستان نیر مناسب بوده و این اداره عملکرد خوبی داشته و از شهرستان های موفق محسوب می شود.
احمدی همچنین به برگزاری مسابقات بین المللی در استان اشاره کرد و افزود: چنین اقداماتی بیانگر توان مدیریتی و ظرفیت های بالای استان در بخش ورزش قهرمانی می باشد.
اکبر نگاهی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر هم در این نشست گزارشی از فعالیت های این اداره در حوزه های قهرمانی همگانی و روستایی و همچنین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش ارائه کرد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.