دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو به هیچ‌وجه دنبال تیم‌داری در کشور نیست، اما تلاش می‌کند تا در اشاعه و توسعه ورزش همگانی با جدیت ورود پیدا کند. 
مالک حسین‌زاده در حاشیه اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران سراسری وزارت نیرو که با نام یادواره شهدای صنعت آب و برق در سرعین برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با ایسنا منطقه اردبیل، اظهار کرد: وزارت نیرو با برگزاری بیش از 27 برنامه ورزشی در سطح کشور و در فصول مختلف تلاش می‌کنند تا سلامت همکاران را در انجام وظایف و رسالت خود یاری و کمک کند که در این زمینه اعتقاد داریم وزارت نیرو در خط مقدم سلامتی همکاران تلاشی جدی و فراگیر انجام دهد. 
وی خاطرنشان کرد: هیچ وزارتخانه‌ای به اندازه وزارت نیرو با این گستردگی به امر ورزش و سلامت همکاران تلاش نکرده و روی نیروهای انسانی خود سرمایه گذاری نکرده است بطوریکه ما در وزارت نیرو در طول سال رویدادهای مختلف ورزشی و تفریحات سالم را برای خود همکاران و خانواده‌های آنان در نظر گرفتیم. 
دبیر شورای مرکزی  ورزش وزارت نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو به هیچ عنوان دنبال تیم‌داری و توسعه ورزش قهرمانی نیست، بیان کرد: هدف ما اشاعه ورزش همگانی در سطح کشور است.   حسین‌زاده در ادامه به میزبانی مسابقات والیبال با حضور 19 تیم در اردبیل اشاره کرد و گفت: از پنجشنبه با حضور 44 تیم به میزبانی آذربایجان‌شرقی مسابقات فوتسال وزارت نیرو آغاز می‌شود. 
وی با یادآوری اینکه 240 نفر ورزشکار، مربی و سرپرست در این رویداد در اردبیل حضور و مشارکتی جدی داشته است، گفت: مسابقات سال‌های گذشته با حضور 13 و 15 تیم برگزار شده بود، اما امسال مسابقات والیبال با حضور 19 تیم به میزبانی شایسته اردبیل برگزار شد و از سال آینده نیز رویداد والیبال پیشکسوتان را به میزبانی قم برگزار می‌کنیم. 
دبیر شورای مرکزی  ورزش وزارت نیرو به حذف والیبال ساحلی از تقویم وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: تا زمانی که شرایط فراهم نشود مسابقات والیبال ساحلی در قالب وزارت نیرو برگزار نخواهد شد. 
حسین‌زاده بیان کرد: از سال آینده باید سرپرستان و مربیان کلیه رشته‌های ورزشی دارای مدرک معتبر باشند و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا مربی و سرپرستی بدون تیم در مسابقات حاضر باشد. 
وی یادآور شد: در این زمینه با برگزاری دوره‌های تخصصی برای داوران، مربیان و سرپرستان سعی داریم تا توانمندی آنها را ارتقا داده و بر دانش فنی آنها بیفزاییم. 
دبیر شورای مرکزی  ورزش وزارت نیرو از همکاری مسئولان استانی به ویژه رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و همکارانشان در میزبانی شایسته این رقابت‌ها قدردانی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.