رئیس حوزه هنری کشور گفت: امیرحسین فردی در ایجاد هسته‌های جوان در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محسن مومنی شریف در مراسم نکوداشت امیرحسین فردی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امیرحسین فردی از مفاخر استان اردبیل و جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فردی علاقه‌ای به شناخته شدن نداشت و این علت گمنامی وی بود. 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در معرفی امیرحسین فردی یک معرفی کاملی است، افزود: امیرحسین فردی در ایجاد هسته‌های جوان در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود. 
مومنی شریف با بیان اینکه امیرحسین فردی یک نویسنده بزرگ و صاحب سبک بود، تصریح کرد: وی علاوه بر تسلط به عناصر داستان‌نویسی، به خاطر پشتوانه قوی دینی نگاهی عارفانه و خداپسند به عناصر هستی داشت. 
رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه امیرحسین فردی نویسنده‌ای روشنفکر و مسئول و از معماران ادبیات داستانی بعد از انقلاب بود، گفت: وی فردی آزاداندیش بود، ولی به برخی مسائل از جمله دین و کشور و انقلاب تعصب داشت. 
سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه برگزاری این مراسم سال گذشته در شورای فرهنگ عمومی استان مصوب شد، افزود: متاسفانه با مفاخر زنده نمی‌شود کنار آمد و مراسمی این چنینی برایشان برگزار کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.