مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان اردبیل خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیلِ، حجت الاسلام مهدی ستوه در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: این دوره از انتخابات با حضور شرکت کنندگانی از تمام شهرستان های استان اردبیل همزمان با 5 آبان ماه در اردبیل برگزار می شود.   وی با اشاره به استقبال هیئات مذهبی در این انتخابات در اردبیل خاطرنشان کرد: مدت زمان فعالیت شورای هیات مذهبی چهار سال می باشد که امسال شاهد برگزاری پنجمین دوره این انتخابات خواهیم بود. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ساماندهی و سازماندهی هیئات های مذهبی، ارائه تغذیه فکری به این هیئات ها، و رصد برنامه های هیات های مذهبی اعلام کرد و گفت: در برخی از موارد رصد آسیب های اجتماعی این هئیات ها به عهده شورای هیئات های مذهبی است که به صورت جدی در بحث ساماندهی هیات های مذهبی درصدد نیل به این اهداف هستیم. 
ستوده با اشاره به اینکه هیئات های مذهبی استان اردبیل در تقویت و ترویج شئونات فرهنگی نقش چشمگیری دارند، خاطرنشان کرد: در برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی نقش این هئیات ها بیشتر به چشم می خورد و امسال نیز ما در ایام عزاداری امام حسین(ع) در دهه اول محرم شاهد فعالیت احسن هیئات مذهبی استان بودیم. 
وی بیان کرد: 90 نفر در استان اردبیل برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات هیئات های مذهبی شرکت کرده اند که از این میان 16 نفر از بانوان نیز برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در این انتخابات 55 نفر به عنوان اعضای اصلی شورای هیئات های مذهبی استان اردبیل انتخاب خواهند شد که یک انتخابات رسمی در تمام استان محسوب می شود. 
ستوده گفت: پنجمین دوره انتخابات هیات های مذهبی استان اردبیل 9 آبان ماه با حضور نماینده رسمی فرمانداری، نماینده حراست و یک نفر از پیشکسوتان حسینی و سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.