به گزارش ایرنا، فرهاد عبدالعلی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از 10 هزار دانش آموز وارد مدارس این شهرستان می شوند.
وی با اشاره به اینکه در سالجاری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تکمیل مدرسه مسکن مهر نمین اختصاص داده شده اضافه کرد: سه مدرسه خیرساز نیز در سال تحصیلی پیش رو وارد سیستم آموزشی شهرستان می شود.
وی با بیان اینکه برای تکمیل نمازخانه های مدارس شهرستان نیز بالغ بر یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده ادامه داد:امسال 10 نمازخانه در مدارس سراسر شهرستان آماده و تجهیز شده اند.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین افزود: امسال در قالب پروژه مهر 80 مدرسه تجهیز و تعمیر، سالن ورزشی شهر آبی بیگلو با 7 میلیارد ریال افتتاح و کاروان تجهیزات آموزشی با ارزش ریالی 2 میلیارد ریال به مدارس شهرستان اعزام شده است.
عبدالعلی پور با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته شهرستان نمین دانش اموز بازمانده از تحصیل نداشت اظهار کرد: روند ثبت نام در سالجاری نیز تا 15 مهر ادامه یافته و با همکاری تمامی نهاد افراد بازمانده از تحصیل شناسایی و ثبت نام می شوند.
وی با تاکید بر اینکه تربیت دانش آموزان متخصص و متعهد باید اولویت کار آموزش و پرورش شهرستان باشد ادامه داد: امینت و آرامش فیزیکی و روحی روانی دانش آموزان در محیط بیرون و خارج از مدرسه باید به نحو مناسب تامین گردد.
امام جمعه نمین هم در این جلسه گفت: تدوین شناسنامه علمی و تربیتی گام مناسبی برای ارتقا سطح آموزشی دانش آموزان است.
حجت الاسلام یوسف زاده بر ارتقا شان و شخصیت معلمان و دانش آموزان در جامعه تاکید کرد.
نمین در شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7117
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.