مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از ارائه خدمات آموزشی به ۲ هزار و ۵ نفر از مربیان نهضت سواد آموزی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد علیزاده با اعلام این خبر افزود: تعیین زمان آزمون پایانی این دوره از ۱۸ شهریورماه در سامانه www.imooc.ir آغاز شده است و از ۲۵ شهریورماه این آزمون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاددانشگاهی اردبیل برگزار خواهد‌شد.

وی با اشاره به این که محتوای بسته آموزشی این دوره ۳۹۸ فیلم آموزشی در ۱۵ عنوان درسی بود، اضافه کرد: داوطلبان با حضور در این مرکز به صورت آنلاین به سوالات چهار گزینه‌ای در مدت ۱۰۰ دقیقه پاسخ می‌دهند و شرط قبولی در آن پاسخ صحیح به ۶۰ درصد سوالات است.

مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: در این دوره، هر مربی پروفایل مجزایی در درگاه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان داشت که فایل‌های آموزش دروس تخصصی و عمومی در آن بارگذاری شده بود. همچنین در مناطقی که دسترسی به اینترنت امکان پذیر نبود لوح‌های فشرده در اختیار آموزش دهندگان قرار گرفت.

وی با بیان این که ثبت نام در این دوره از اسفند ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده و طول مدت دوره آموزش مجازی مربیان نهضت سوادآموزی، هفت ماه بود، خاطرنشان کرد: فراگیرانی که در این درگاه ثبت نام کرده‌اند به منظور خودآزمایی می توانند در آزمون آزمایشی که مجموعه ای از سوالات دروس عمومی در آن بارگذاری شده شرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: مربیانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نهایی شوند گواهینامه دوره مربیگری نهضت سوادآموزی دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.