معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش ۱.۵ برابری سهمیه دوره‌های روزانه مقطع کارشناسی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نسبت اعلام ظرفیت برای سال ۱۳۹۶ با توجه به افزایش رشته ها، به نسبت سال گذشته ۲۵۰ نفر افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه دارای افراد کم بضاعت بوده و تنها دانشگاه دولتی وزارت علوم در استان اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی است، جا دارد این دانشگاه مرکز و منشا آموزش‌های رایگان برای داوطلبان باشد، از این رو سهمیه دوره شبانه را در مقطع کارشناسی حذف و سهمیه دوره روزانه را ۱.۵ برابر افزایش دادیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی پذیرفته شدگان جدید از اول مهرماه و مابقی ورودی‌ها از ۲۵ شهریور آغاز خواهد شد،افزود: تمامی ثبت نام‌ها به صورت الکترونیکی انجام شده و در حال حاضر با کمترین مراجعات فیزیکی همراه هستیم.

ابراهیمی گفت: امسال نسبت قبولی دانشگاه محقق اردبیلی در سطح کشور شاخص و قابل توجه بود؛ به طوریکه در برخی رشته ها رتبه های اول تا سوم در کل کشور را به خود اختصاص داده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.