کاندیدای شهرداری اردبیل از تلاش برای توسعه بهینه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهر اردبیل خبر داد. 
عوض علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با اشاره به برنامه‌های خود برای شهرداری اردبیل گفت: بنده برنامه‌های خود را برای مدت چهار ساله تهیه و تدوین کرده‌ام. 
علیپور گفت: بنده در راستای توسعه بهینه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهر اردبیل و در زمینه سرمایه‌گذاری، خدمات شهری، معماری و شهرسازی، مدیریت و توسعه شهری با ارائه برنامه‌های راهبردی طی مدت چهار سال با شعار عملیپ«تخصص، تعهد، عملگرایی و پاکدست» و شعار علمی«مدیریت هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، توسعه مدرن شهر همراه با اصلاح حاشیه‌نشینی» کاندیدای شهرداری اردبیل شده‌ام. 
وی با بیان اینکه در مدت دو سال هیچ مبلغی به عنوان حقوق و مزایا و غیره از شهرداری اردبیل به عنوان شهردار دریافت نخواهم کرد، افزود: در طول دو سال با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان و پرسنل مجرب شهرداری با برنامه‌ریزی بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذار بومی، داخلی و خارجی برای شهر جذب خواهم کرد. 
علیپور تاکید کرد: با برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه بهینه شهری، حاشیه‌نشینی را در طول دوره شورای پنجم با مدیریت هزینه‌ها حل خواهم کرد و اردبیل را شهری برای زندگی در ایران اسلامی معرفی خواهم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.