علیرضا پوستی روز سه شنبه افزود: بر اساس تصمیم اعضای شورا، قرار است هر 16 نفر داوطلب علاوه بر ارایه رزومه و برنامه کاری خود بصورت مکتوب، طی چهار روز به ارایه برنامه های خود در صحن شورا بپردازند.
وی بیان کرد: نامزدهای شهرداری هریک 20 دقیقه برای ارایه برنامه های خود وقت خواهند داشت و پس از آن اعضای شورای شهر با بررسی برنامه و توانمندی هریک از نامزدها در باره انتخاب شهردار تصمیم گیری خواهند کرد.
وی بیان کرد: هنوز در مورد روش و شکل گزینش شهردار از بین 16 نفر در بین اعضا تصمیمی اتخاذ نشده و در جلسه های آتی در این زمینه به جمع بندی خواهیم رسید.
او بیان کرد: سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی در اجرای طرح های بزرگ شهری ، همراهی و هماهنگی با شورا و برنامه ریزی اساسی و زیربنایی در امور شهری از جمله اولویت ها بوده و شهرداری انتخاب می شود که در این زمینه صاحب توانایی و برنامه علمی و عملی باشد.
شورای شهر اردبیل در نخستین اقدام کاری خود پس از تحلیف مهندس سیفی را بعنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب کرده وآمادگی خود را برای بررسی برنامه های افراد داوطلب پست شهرداری اعلام کرد.
به گزارش ایرنا ، سید حامد عاملی، جواد زنجانی، قاسم محمدی، عباس کریمی، فرید صالحی عالی، عبدالعزیز ابراهیم زاده، محبوب تیزپاز نیاری، علی نظری شیخ احمد، محمد دوست کامی، محمد رضا نقوی نیا، حمید لطف اللهیان، محمد صادق اصغری کله سر، امیر دانش، عوض علیپور، پیمان ادیب نیاری ، جابر معظم نژاد داوطلبان پست شهرداری هستند که رزومه و برنامه های خود را به شورای شهر ارایه کرده اند.
خبرنگار ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.