نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: طرح تحول سلامت از اقدامات بی‌نظیر دولت است 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ائمه اطهار(ع) شام اسبی اردبیل با بیان اینکه وظیفه اصلی دولت اسلامی، تامین سلامت و امنیت است، گفت: در گذشته کشور ما از لحاظ درمانی و پزشکی دارای مشکلاتی بود، ولی امروز کشور ما به قطب اصلی پیشرفت‌های پزشکی تبدیل شده است. 
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران قوی‌ترین متخصصین را پرورش داده که این مایه عزت ایران است، افزود: در استان اردبیل نیز در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، فرودگاه، شهرک‌های صنعتی، گازرسانی، راه و اتوبان تحولات بزرگی رخ داده است. 
عاملی با بیان اینکه طرح تحول سلامت گام بسیار بزرگی در کشور بوده و در دنیا بی‌نظیر است، افزود: خانواده مرحوم لطفی این زمین را اهدا کرده‌اند و دولت محترم به صورت شایسته اقدام به ساخت و تجهیز این مرکز درمانی نموده است. 
امام جمعه اردبیل تاکید کرد: در هفته دولت سالجاری، علی‌رغم اینکه دست دولت خالی بود، پروژه‌های بسیار بزرگی به بهره‌برداری رسید. 
قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز با بیان اینکه پنج هزار و 900 نفر جمعیت تحت پوشش این مرکز خواهند بود، گفت: در این مرکز دو پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، مامایی، دندانپزشکی، سلامت روان و بهداشت محیط فعال خواهند بود. 
وی با بیان اینکه این مرکز در 690 متر مربع با اعتبار 750 میلیون تومان از سال 1395 شروع شده بود و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم، افزود: طی روز گذشته نیز چهار مرکز با سه میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید. 
اخوان اکبری تاکید کرد: خدمات شهری و روستایی از هم تفکیک شده و از این به بعد مراجعات روستائیان به شهر قطع شده و این مرکز به اهالی تحت پوشش خود خدمات ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.