به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز چهارشنبه به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید تندگویان خلخال با حضور جمعی از مسوولان ، خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد حجت الاسلام میثم فیضی ، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به بیان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت.
او افزود: خون پاک شهیدان گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی همواره حافظ منافع نظام در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران بوده و پس از این نیز تقویت این فرهنگ در جامعه مانع از نفوذ فرهنگ بیگانه به داخل کشور خواهد شد.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر ، 21 هزار شهید کارمند کشور ، 122 شهید کارمند استان اردبیل و 15 شهید کارمند شهرستان خلخال گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولت و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی مسوولان است.
او اظهار کرد: انتظار می رود مسوولان اجرایی در کنار ارائه گزارش عملکرد خود به مردم نقاط قوت و ضعف دستگاه اجرایی خود را از زبان مردم جویا شوند.
او با پرداختن به خصوصیات اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ولایت پذیری ، شجاعت و ساده زیستی از خصوصیات بارز و منحصر بفرد این 2 شهید گرانقدر است.
فرماندار خلخال نیز در این آئین با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت هفته پیوند و همبستگی دولت و ملت است.
وی گفت: از مسوولان و دولتمردان امروزی کشور انتظارمی رود رفتار این 2 شهید والامقام کشور و نظام اسلامی الگوی اخلاقی و رفتاری آنها قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه آرامش ، آسایش ، امنیت و اقتدار امروزی حاکم در جامعه کشور مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر میهن اسلامی ایران است اظهار کرد: برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی هزینه های معنوی سنگینی جمله پرداخت شده و خون شهدا همواره پاسدار و حافظ ارزش های والای نظام اسلامی خواهد بود.
در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله پخش کلیپ شهدای دولت ، مداحی و عزاداری اجرا و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند و دولت خلخال گرامی داشته شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.