به گزارش خبرنگار ایرنا مجید خدابخش روز یکشنبه در آیین افتتاح درمانگاه فرهنگیان اردبیل افزود: آموزش و پرورش همانند حوزه بهداشت و درمان باید به صورت همه جانبه در اختیار مردم باشد و مدیران مربوطه باید در این زمینه تلاش کنند.
وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در سال های اخیر و کسب رتبه های ممتاز در کنکور این موفقیت ها را نتیجه برنامه ریزی های انجام گرفته از سال های قبل دانست.
وی بیان کرد: هم اکنون نیز توسعه آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اعم از تقویت رتبه های کنکور و موفقیت در رده های تحصیلی نیازمند برنامه ای مدون است.
وی گفت: آموزش و پرورش باید با ارتقای جایگاه معلم و فرهنگیان روش های اجتماعی شدن کودکان را از طریق آنان اجرایی کند.
استاندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش در دراز مدت نتیجه بخش است و باید معلمان با آموزش رفتارهای صحیح زندگی به دانش آموزان و ارتقای علمی در بین آنان در جامعه تحول آفرین باشند.
خدابخش با اشاره به بهره برداری از درمانگاه فرهنگیان شهرستان اردبیل گفت: وجود مرکز درمانی برای فرهنگیان زمینه ایجاد امکانات رفاهی برای معلمان است که به این طریق بخشی از مشکلات معیشتی آنان رفع می شود.
وی با اشاره به آسیب های نظام سلامت در کشور بی توجهی به نظام ارجاع را یکی از مهم ترین مشکلات این بخش دانست و خواستار پیاده کردن نظام ارجاع در این درمانگاه شد.
درمانگاه فرهنگیان اردبیل در زمینی به مساحت 1350مترمربع و یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه در چهارراه حافظ اردبیل به بهره برداری رسید.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.