مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا سال ٩٢ تعداد روستاهای گازداراستان ٤٠٠ مورد بود این تعداد هم اکنون به ٩٦١ روستا رسیده است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، فیروز خدایی در آدر مراسم گاز رسانی به 100 روستای استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ٩٧ درصد خانوارهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند هستند، یادآور شد: در سال جاری اردبیل بعنوان استان سبز در کشور معرفی می شود 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به گاز دار شدن  ٥٦١ روستای استان اردبیل در چهار سال گذشته گفت: امروز شاهد رشد ١٤٠ درصدی نسبت به سال ٩٢ هستیم. 
وی بیان کرد: در چهار سال گذشته ٢هزار و ٩٣٠ کیلومترعملیات شبکه گذاری اجرا شده که رشدی ٥٤ درصدی نسبت به سال ٩٢ داشته است.  خدایی با بیان اینکه  تا سال ٩٢ در استان اردبیل ٣٢٥ هزار مشترک شهری و روستایی از گاز طبیعی بهره مند بودند، گفت: به جهت تلاش های دولت تدبیر وامید در استان تعداد مشترکین این شرکت به ٤٣٢ هزار مشترک رسیده است. 
خدایی گازرسانی به واحد های صنعتی را یادآور شد وافزود: میزان بهره مندی واحد های صنعتی از گاز طبیعی تا سال ٩٢ ؛ تعداد ٩٧٦ واحد بود که این تعداد هم اکنون به یک هزار و ٣٠٠ واحدرسیده است. 
وی با اشاره به افتتاح طرح های گازرسانی استان گفت: با گازرسانی به 100 روستای استان چهار هزارو ٢٤١ خانوار روستایی گازدارشدند و با شروع گازرسانی به 147 روستا چهار هزار و 59 خانوار نیزاز نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد. گفتنی است، عملیات گازرسانی به 100 روستای استان اردبیل با صرف 225 هزار میلیارد ریال اجرایی شده و برای گازرسانی به 147 روستا نیز 320 هزارمیلیارد ریال اعتبار صرف خواهد شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.