مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پست همچنان جزو سازمان‌های ضررده است که سعی می‌کنیم با حمایت‌ها و کمک‌های دولتی فعالیت‌هایمان را در حوزه‌های مختلف ادامه دهیم.
به گزارش ایسنا  منطقه اردبیل، امدادی در نشست مطبوعاتی مدیران آی‌سی‌تی اردبیل اظهار کرد: پست به عنوان قدیمی‌ترین وسیله ارتباطی رسالت خود را در قبول مرسوله، جمع‌آوری و تجزیه و رهسپاری و مرحله توزیع بسته‌های پستی را انجام می‌دهد که به معنای واقعی امروز خدمات پست برای عموم مردم ملموس‌تر به نظر می‌رسد.   وی گفت: روزانه در قالب 220 مبادله پستی ما در دفاترمان سعی در ارائه خدمات به روستاییان و هموطنان شهری داریم، افزود: در هزار و 600 روستای استان توزیع مرسوله در قالب پوشش 220 دفتر آی‌سی‌تی و مبادله خطی انجام می‌شود که 10 مبادله خطی درون شهری و برون شهری نیز در مناطق شهری دایر شده است. 
مدیرکل پست استان اردبیل به درآمد پست در سال گذشته به میزان 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اشاره کرد و گتف: درآمد ما نسبت به هزینه‌هایمان پایین است و به همین دلیل پست جزو شرکت‌های زیان‌ده محسوب می‌شود.   امدادی با بیان اینکه امسال با 6 درصد افزایش منابع درآمدی برای ما 9 میلیارد و 800 میلیون تومان تعهد درآمدی ذکر شده است، افزود: باتوجه به توسعه فضای مجازی و الکترونیکی نسبت به افزایش ترافیک پستی اقدامی انجام نشده است. 
وی رویکرد پست را توسعه پست لجستیکی و تقویت مرسوله‌های و بسته‌های پستی اعلام کرد و گفت: ما امسال نسبت به کدگذاری و بهنگام‌سازی کدهای شهری اقدام می‌کنیم به طوری که 374 هزار رکورد در مناطق شهری و 26 هزار رکورد در مناطق روستایی به ثبت می‌رسد   مدیرکل پست استان اردبیل از انطباق نشانی و نصب پلاک به تعداد بیش از 345 هزار واحد خبر داد و گفت: ما در سال اقتصاد مقاومتی دو طرح عمده  را اجرا می‌کنیم که شامل طرح سیماک در قالب سامانه یکپارچه املاک کشور است که استعلامات میان دستگاهی در حوزه املاک در اجرای این سیستم به حداقل می‌رسد. 
امدادی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سیستم تمام اطلاعات املاک جمع‌آوری شده و پاسخ به استعلامات به سرعت و با کمترین هزینه انجام می‌شود، گفت: در قالب سامانه جی‌نف یا کدینگ مکانی سعی بر این است تا اطلاعات دقیقی از املاک و امکان به ثبت برسد. 
وی در مورد توزیع مرسوله‌ها و ثبت اطلاعات دقیق پستی برای راحتی کار گفت: ما امسال هیچ گونه افزایش تعرفه پستی را شاهد نیستم و سال گذشته نیز به صورت جزئی این افزایش تعرفه رخ داده است. 
مدیرکل پست استان اردبیل با یادآوری اینکه در حال حاضر هزار و 600 روستا را با مبادله خطی متنوع پوشش می‌دهیم گفت: تمام مبادلات پستی به سرعت و با دقت کافی انجام می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.