مدیرکل پست بانک استان اردبیل گفت: از 14 هزار نقطه تماس در کشور 497 نقطه تماس پست بانک در استان اردبیل فعال است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، ابری  در نشست مطبوعاتی مدیران حوزه آی‌سی‌تی در اردبیل اظهار کرد: پست بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور و طلایه‌دار در رفع محرومیت و اشتغالزایی در مناطق محروم است که با فعالیت‌های مناسب و متنوع سعی در ارائه خدمات کیفی‌تر دارد. 
وی گفت: به رغم عدم حضور بسیاری از بانک‌ها در مناطق محروم و روستایی ما به عنوان بانک عامل که زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم بدون توجه به زیان‌ده بودن حضورمان در این مناطق به تعهداتمان در این حوزه عمل می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا به عنوان یازدهمین بانک دولتی خدماتی را در مناطق محروم به روستاییان در در حوزه‌های مختلف ارائه کنیم. 
مدیرکل پست بانک استان اردبیل با بیان اینکه هدف اصلی ایجاد عدالت بین نقاط محروم و کم برخوردار با مناطق برخوردار از امکانات متنوع است گفت: ما با ایجاد 320 دفتر در مناطق مختلف روستایی که 143 دفتر تمام خدمات بانکی را ارائه می‌کند با کمترین صرف هزینه در خدمت روستاییان هستیم. 
ابری بیان کرد: با توجه به سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در مسیر تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی ما در توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش‌ّبنیان ورود پیدا کردیم و از شرکت‌های آی‌ُسی‌تی و آی‌تی در زمینه اشتغال و کارآفرینی با پرداخت تسهیلات با نرخ سود کمتر حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم. 
وی ادامه داد: در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، احداثی و ایجادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و با هدف رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی در تمامی مناطق حضور داریم و به عنوان بانک کارآفرین سعی می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات به رونق بیشتر تولید و اشتغال کمک کنیم. 
وی با بیان اینکه بیشترین منابع درآمدی و هزینه‌ای ما در مناطق روستایی است،‌افزود: قرار است امسال 25 دستگاه خودپرداز در مناطق روستایی پرجمعیت دایر شود که تاکنون 15 دستگاه خودپرداز دایر شده و 10 مورد نیز تا آخر شهریور ماه نیز راه‌اندازی خواهد شد. 
مدیرکل پست بانک استان اردبیل از پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان خبر داد و گفت: در مجموع برای 214 نفر از مزدوجین تسهیلات ازدواج پرداخت شده که رقمی معادل 21 میلیارد و 800 میلیون ریال را شامل می‌شود. 
ابری اظهار کرد: در قالب طرح ضربتی پرداخت وام به مزدوجین نیز موفق شدیم برای 80 نفر تسهیلات پرداخت کنیم که رقم آن 8 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.