شهردار اردبیل گفت: شهرداری و شورای شهر اردبیل روزهای بحرانی را در حوزه مالی سپری کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آخرین جلسه شورای شهر اردبیل در دوره چهارم با قدردانی از همه کارکنان شورا و شهرداری از رفتگر گرفته تا مدیران میانی و ارشد شهرداری اظهار کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است و آگاه هستیم که این مردم قدردان تلاش‌ها و همت‌های مضاعف در مسیر تعالی شهر و دیار خود هستند .

وی گفت: بنده در این مدت با جلب نظر و حسن اعتماد تک تک مسئولان و مدیران و اعضای شورای شهر تلاش کردم تا در لباس خدمت‌گذاری به مردم صادقانه در عرصه حضور داشته باشم که در این زمینه جا دارد از پشتیبانی‌ها و همفکری‌ها و همدلی‌های اعضای شورای شهر قدردانی کنم .

شهردار اردبیل با بیان اینکه ما به تنهایی قادر به ارائه خدمات در مسیر توسعه شهر نبودیم، افزود: حقیقتا اعضای شورای شهر در این مدت یار و یاور ما بودند و ما شورای چهارم را به عنوان پشتیبان و همراه خود می‌دانیم و همواره از نقدها و انتقادها و راهنمای‌هایی آنها استفاده کردیم .

لطف‌اللهیان تصریح کرد: به یقین شورا و شهرداری اردبیل در این سال‌ها روزهای بحرانی و بسیار سختی را در حوزه مالی سپری کرده به طوری که با نارسایی‌های مالی و رکود شدید مواجه بودیم که در این مدت سعی شد با یک مدیریت عالی کارها به شایستگی به انجام برسد .

وی با قدردانی از همکاری خوب اعضای شورای شهر در این مدت مسئولیت در سمت شهرداری اردبیل گفت: ما همواره بر این باوریم که این ایام و دوران به عنوان دوران گذر محسوب می‌شود و باید با دوستی‌ها، همفکری‌ها و همدلی‌های سعی کنیم با گذر از این شرایط اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

شهردار اردبیل ملاک سنجش هر مدیر و عوامل اجرایی را عملگرایی و توجه به انجام کارها در اولین فرصت اعلام کرد و گفت: اگر امروز توانسته‌ایم با ارائه خدمات شبانه‌روزی رضایت نسبی مردم را جلب کنیم این به توفیق الهی و همچنین همت شبانه‌روزی مجموعه پرتلاش شهرداری و شورای شهر بوده که صادقانه و خالصانه در این عرصه همدلی و همراهی خود را به خوبی نشان دادند .

لطف‌اللهیان اظهار کرد: هر حرکت و برنامه‌ای که در مسیر توسعه و توانمندی شهر باشد مورد استقبال ما خواهد بود و ما هر کجا باشیم به عنوان خادم این ملت شان خدمت‌گذاری را رعایت کرده تا رضایت پروردگار متعال را فراهم آوریم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.